Svar på kommentar;

Tina om Halsfluss:
Blev så jäkla glad av att kunna prata live med dig människa! Vad är det för medicin du har fått då? Läste att återkommande halsfluss kan bero på streptokocker och att det är en annan medicin som ska användas då. Haha ja leker doktor! ;)

Svar; Men tro mig, det blev jag också!!:D jadu, jag vet inte riktigt vad medicinen heter men han sa att den var bra iaf:P Jasså.. det är bra att du har koll, för jag har det inte för fem öre!:D känns lite typiskt mig ;)


Sara 
om Lite bildregn från resan! :):
Lite hjälp skulle jag allt kunna behöva haha...;)

Svar; haha jaa men nu din lilla arabjävel så såg jag att du redan fått hjälp och den blev jääävligt snygg också!! :D
Kommentarer
Postat av: marre

:) visst är det fint! hur det blir med alanya än vet jag faktiskt inte.. Kadir ska ju öppna eget är tanken så han letar restaurang! :D

2011-03-16 @ 19:21:02
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHA hittade en gratisdesign med färdiga mallar o allt.. MEN TACK!:D

2011-03-16 @ 19:57:16
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0