Svar på kommentarer!

Tina om Wiiihoooooo!! :D:
Vaaaaaaaaaaaa???? jag som trodde du hade lagt ner turkiet.. då kommer vi ju aldrig träffas :(
   

-Nej det blev inte så.. Vi får träffas massor innan!♥


sanna
om Wiiihoooooo!! :D:
Va roligt!! :D Vad ska du göra där? Ska du jobba? :)
   
 
-Ja de ska bli kul att testa på att leva vardagsliv där:) Ja jag ska jobba, men även ha lite semester;)


Linda 
om Wiiihoooooo!! :D:
ååååh! vad underbart! jag är som jag tidigare sagt så sjuk avundsjuk så du förstår inte! Hoppas du får det underbart :) Pusss

-Tack!:D hihi.. Det tror jag nog att jag får!:)
Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja men typ :D tack, va kul att du tyckte de =)

2011-03-23 @ 00:47:44
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0