13-05-2011

Senaste dagarna har minst sagt varit händelserika. Jag vet inte vart jag ska börja så jag tänker inte ens starta! Punkt.

Piss regnet är här, vilket betyder svensk sommar! great! Hoppas på finare väder inom snar framtid....typ imorgon! Annars ska man väl inte klaga på dagen! Man har känt av att det är fredag iaf och jag var sliiiiten som bara den efter jobbet, så de blev paus i soffan tills middagen var klar, sen drog jag och far hem till storasyster där det blev lite ost och kex för deras del!:)

Sen jag kom hem för en timme sen har jag suttit och snackat lite med Maria i telen. Fan jag kommer sakna den tjejen när jag åker sen! Det kändes verkligen as bra från start när jag träffa henne första gången och vi jobbar skitbra ihop, så känns faktiskt lite trist att lämna dom! Och vet ni mer vad vi kom fram till? Att de bara är 10 arbetsdagar kvar...shiiiiit!!;)

Jag längtar så jag spricker. Det kommer bli grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0