De händer mycket...

Jag har börjat hitta gråa hårstårn på mitt huvud. N sa att de kunde bero på stress när jag retade honom för de då jag hittade de på honom. Nu sitter jag själv här med skägget i brevlådan! Kanske kan stämma eftersom jag har tajt med tid och mycket jag vill hinna med innan avfärd. Och stress är verkligen något jag känner!

Jag har kommit fram till att maj är en stress månad! Jag har hur mycket som helst inplanerat och ännu mer som jag ska försöka få in på den lilla tid som finns kvar innan jag ska åka. Frågan är bara när tiden ska räcka till!

På fredag ska vi ut och käka några från jobbet i Norrtälje, ska bli as niiiice! Och jag ska smöra in mig hos Maria att jag kanske kan sova där sen efter! Men hon brukar aldrig vara omöjlig:)

Men imorgon, då är det en speciell dag. Mycket speciell! :) Men mer om de im!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0