Den där Sara:)

Idag har jag haft en riktigt bra känsla. Jag har varit jätteglad efter min lilla msn-dejt med Sara igår! Den var försig inte så liten utan vi satt säkert 2 timmar och snacka konstant! Jag saknar den damen!!

Men snart snart snart så träffas vi! :D Mindre än en månad t.om! wiihoooo! Vi har redan bokat upp massa saker vi ska göra. Och för att inte prata om middagen på ELITE som vi bokat in dagen efter jag kommit, MUMMA! :D

Haha jag sa det till henne igår att de ända bilderna vi har tillsammans är MAT-BILDER! HAHA.. Det finns ju fler, men då är det inte bara vi två utan någon annan också! haha hur sjukt egentligen? :P Så det ska vi ändra på i sommar!:)


Älskade Sara och jag ska precis KÄKA lite på Günaydin! ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart med massa planer :)

2011-05-11 @ 20:26:42
Postat av: Sara

<3(!!!!)

2011-05-12 @ 00:02:39
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: sara

Har faktiskt ingen aning!! Vet dock att en av dansarna är skit snygg hihi han mörka. Lite kort med OKEJ:D

2011-05-12 @ 00:03:29
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: hahaha.. Du har så rätt :D

2011-05-12 @ 12:42:50
Postat av: Linda

haha såg att du kommenterat hos Sara om Eric Saades dansare så nu måste jag inflika att alla dansarna utom en eller två blev utbytta för att de inte kunde sjunga och i ESC får man ju inte ha förinspelad körsång som man får ha i melodifestivalen, tråkigt för jag röstade som fan på Eric Saade enbart för att jag känner en av dansarna :P dessutom tror jag inte de nya dansarna kan göra det lika bra som "originalen" :P

2011-05-12 @ 18:02:56
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Linda

hahahah ja de där med armarna va skitkul, har inte sett de förut :D

2011-05-12 @ 19:06:31
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Linda

Sv: Herregud jjjaaa! Jag bara älskar det. Jag känne exakt likadant. Kyckling kyckling <3 hahaha!! Pusss

2011-05-13 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0