Right back in Sthlm

Ja då var man tillbaka i Sthlm igen då!

Helgen har varit helt galet bra! Det var jättekul att få träffa Zandra igen. Men satan i gatan vad helgen gick snabbt! När jag kom ner i fredags så mötte hon upp mig på stationen och så gick vi hem till hennes och M´s lägenhet. GAALET fin den var. Och det var häftigt att även få träffa på M på svensk mark!:)

Vi skulle bo hos hennes päron så det blev en kort visit innan vi begav oss iväg igen. Väl framma slängde vi in allting sen satt på kaffe och slog ihjäl några timmar i solen med massa prat! Mycket trevligt! Sedan på kvällen så blev det Ice Age maraton, mmm i just love it! Och eftersom vi är två äldre damer så blev det sängen ganska så tidigt! ;D haha!

Lördagen var det alarm på klockan som gällde! Vi avnjöt en underbar frukost ihop och sedan var det dax för Z att göra sig iordning för dop och jag för min färd till Gränna. Det var riktigt trevligt att få umgås med farbror + familj! Vi kom fram till att det var 5 hela år sen som jag var hemma hos dom! det är helt galet!! Jag och Helen knallade runt nere i hamnen med en glass i handen innan det var dax för Davids match som slutade 11-1. Varför nöja sig med några få mål när man kan förnedra?;D haha!

Och jag som har noll koll på allt missade min buss tillbaka till Jönköping men som tur var går det en en gång i timmen, så timmen som jag hade kvar i gränna spenderade vi genom att köpa lite polkagrisar och dricka en öl på deras balle! Grym visit!

Väl påväg till Z igen hoppade jag av vid fel station, haha!! Så jävla klantig! Som tur var kunde Z´s snälla syrra hämta upp mig! så tillslut kom jag på rätt plats igen! Att jag alltid ska råka ut för saker när jag reser runt! tur att jag alltid klarat mig helskinnat!;D

sista dygnet gick meeeega fort, vi tröck en fetgod pizza (den bästa kebabpizzan jag någonsin ätit, de ni!) på kvällen och det riktigt knulla i mun på mig! mumma!

Ja, min helg var helt enkelt grym! och jag ÄLSKAR Jönköping, fan vilken fin stad! Jag skulle lätt kunna flytta dit, utan tvekan!! :)

Taaack Zandris för en underbar helg! 


Kommentarer
Postat av: Zandra

flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta

Sa jag att du skulle flytta hit ;)

2011-05-09 @ 18:37:43
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Linda

wohooooo! äntligen uppdatering ;D

2011-05-09 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0