aj aj

Jag ringde upp till dagmammorna idag och hörde om jag skulle komma förbi med lite kaffe och fika tillsammans med dem. Den idéen tacka dem glatt ja till. Men kände att jag började må illa. Så när syster ringde o fråga om jag skulle med ut på promenad med jycken så tacka jag ja i hopp om lite friskt luft skulle rädd mig.

Tyvärr inte. Så nu har jag ställt in kvällens planer och kommer befinna mig i soffan/sängen resten av dagen/kvällen!

Förhoppningsvis mår jag lite bättre imorgon, då kommer Lisa förbi här på en liten fika. Sedan på onsdag är jag bjuden på middag hemma hos Maria. Då måste jag vara frisk! Och sen torsdag morgon 06.30 bär de av mot Arlanda, och snäll som min kära mosters man är så skjussar han dit mig! :)

ohoo, det är galet nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0