hjärtat utanför

Sådärja. Nu är jag hemma från Helen igen. Det var riktigt trevligt att få umgås lite med henne och Camilla, snacka lite skit, dricka kaffe och smaka på Helens mors bullar! niiice!:) 

Nu har jag precis packat lite mer. känns som de aldrig tar slut.. Imorgon ska jag försöka att komma iväg och handla de sista sakerna som saknas, sen ska jag nog lägga ner de mesta så det blir klart någongång. Kommer nog ändå slita upp väskan en sista gång innan jag stänger igen den om jag känner mig själv rätt! haha! :P

Mitt hjärta sitter lite haft utanför kroppen just nu, känns som det är så himla mycket runt om kring! Men de lugnar väl ner sig snart.. förhoppningsvis!

Så kvällen får avslutas med att lyssna lite på Sebastian Krantz, blev en del av honom i sommras!:)
Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Du drar till Norge? Eller hur var det? Du har hittat jobb, right? Tell me allt :D

2011-11-29 @ 09:48:20
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0