Juste ;D

Ni som känner mig och min far vet ju att vi är ett enormt fan av julskinka.. och den har ju redan kommit ut i butikerna nu..... haha så vem tror ni om inte pappa har införskaffat en??!;D Så igår när jag stötte på honom lite snabbt innan avfärd så sa han med ett stort smile att han gjort iorning den! haha jag sken upp som en sol och sa "whoooop då blir de en knäckemacka med skinka och senap på ikväll när jag kommer hem!" då min lillsis lägger in..

J -men ni äter inte upp den förns jag kommer hem!!
A - när kommer du hem då?
J - på onsdag!
A - men hallå klart vi inte gör de..
P - säg inte de!

haha.. Han har fan rätt. Det är typ som en drog och man hettsäter ;) iaf vi.. Ingen kan ta ifrån min kärlek till juskinkan! ;D

Om tex en muslim skulle fråga mig "skulle du kunna sluta äta skinka för min skull?" så skulle svaret ungefär bli "Ehm.. skulle du kunna sluta vara muslim för min skull?!" Oddsen är typ samma! ;D

Fick faktiskt frågan "har du någon gång tänkt på att bli muslim?" här om natten.. Jag svarade "tänkt har jag gjort, sen slog jag bort den tanken!" Klart man har tänkt efter att ha haft en muslims kille i 3 år. Men inte direkt att man skulle göra det, iaf inte jag! Har ingenting emot att andra är muslimer, deras val. Men jag trivs bra som helt otroende som varken fattar någonting om något. Yes baby, thats me!

Fast ibland känner man sig lite som en! ;D


Jag och min vän Emin i den blåa moskén i Istanbul!:)

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Min käre man är ju muslim. Och jag frågade han om han ville att jag skulle byta religion. Och han sa ja, att det skulle glädja honom. Men om man tänker efter... Ingen öl resten av livet?? NO WAY. :P Så han får nog leva med att ha en kristen brud :D

2011-11-03 @ 08:00:04
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0