Onsdag

Halva veckan hat gått och den har dessutom rullat på i bra tempo! helt galet att det redan är torsdag imorgon!

Jag ser fram imot denna helg!! På fredag blir det till att gå ut och käka med jobbet och gratta både A och C, men även att tacka av Maria.. Fyfan hur ska jag klara mig utan att få jobba med henne de sista veckorna jag har kvar? satan så tomt det kommer att kännas! Men iaf.

Dirr efter jag käkat tänkte jag lämna dom och bege mig hem till Amanda, kolla idol och ha spelkväll! Tror nog jag ska ta med mig en liten överaskning, hon behöver de just nu. Min fina vän! :)

Och på lördag, då ska jag få träffa en person som jag verkligen har saknat något så fruktansvärt mycket! Äntligen!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är min sötaste BF :)

Å vill med träffa denna person! Och digers ;)

2011-11-09 @ 23:19:26
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0