På upptåget!

Sitter just nu på upptåget hem till Tina! Tåget gick 11.50 och 11.49 glider jag in haha!!;)

Hade en timme på mig och är som vanligt i sista sekund! Haha jag brukar till 99% passa tider, skillanden är bara om jag kommer cool lugnt gående eller springandes som ett as!;) haha! Men jag hann iaf och det är huvudsaken!:)

Och eftersom våra 3 par hörlurar är borta så kan jag ju direkt inte sitta o lyssna på musik något, för de lär säkert inte vara så poppis att dra på högt inför alla! Hade fan behövt de nu för killen snett framför mig har seg dialekt o pratar om hästar (!?) wtf liksom..

Vi hööörs im!

Kommentarer
Postat av: marre

Tack :) om man bara kunde byta ut tapeterna också.. färgen är inte den vackraste och katterna har rivit sönder i hörnen.. känns bra ;)

2011-11-13 @ 11:33:09
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0