Roligt minne!

Jag kom på ett jäkla roligt minne.. nu när vi väl är inne på turkan..

I sommras en kväll så är både jag, Rami, Mathilda och Y hemma hos oss. Mattis och Y sitter i hennes sovrum och halvbråkar/disskuterar om en sak.. Då jag och Rami är i mitt sovrum och snackar om vad vi kan göra för att "bryta" den stela stämningen som man kände av genom HEEELA lägenheten..

Vi kom fram till att vi sjunger och dansar in i Mattis sovrum så kanske dom blir lite glada... Jag minns inte vilken låt men vi börja sjunga och kör en styrdans från mitt rum in i deras..

Dom båda bara kollar på oss och Mattis säger "ursäkta men kan ni lämna oss ifred ett tag?"

Jag och rami vänder på oss sjungandes och dansar ut ur rummet. Vi tänkte men vafan dåå.. Men efter har Mathilda avslöjat att hon tyckte det var förjävla roligt men då kunde hon inte brista ut i garv mitt under ett allvarligt samtal.. Hahaha.. Men fan va vi skrattat gott åt de efter! :D

Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

haha japp :D tack, det hoppas jag med :)

hahaha kan se hur ni sjunger o dansar in där, så störda :P

2011-11-01 @ 23:12:50
Postat av: Mathilda

HAHAHAHAHA alltså det var så jääävla roligt men jag kände att jag lär respektera Y lite mer än att brista ut i asgarv! Och riktigt sådär snäll var jag inte heller när jag bad er gå... var mer: "Kan ni gå??!" Hahaha! Aaaah fyfan vilken bäst sommar vi hade!!!

2011-11-02 @ 00:11:25
URL: http://mathildaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0