Söndagen

Imorse vaknade jag upp hyffsat tidigt. Jag började hämta saker i förådet osv som jag ska ha med mig vid resan. Så nu är det framplockat!

kl 14.00 idag så stod det fika på schemat. Eftersom jag fyller år imorgon och min bigsis nästa vecka så slog vi ihop och lite släkt kom hit på besök! Och som jag hade önskat mig så fick jag en as snygg praktisk resväska och en teddyfilt :D haha. De ända jag önskade mig i år så var ju härligt att man fick de! ;)

Sedan drog jag till Danderyd och hälsade på M på sjukhuset. Fan va cp dåligt jag mått så det kändes skönt att han har repat sig. Tror jag behövde se det för att lugna mig lite!!

Direkt där ifrån drog jag in till stan. Jag gick först runt lite och kollade på den fina julbelysningen de börja få fart på innan jag mötte upp Amanda. Och som vanligt gick vi till vårat älskade hak Chris John café och snacka om allt mellan himmel och jord! Vi har lite planer som kanske blir av väldigt snart, vi får seee! :D i hope!

Nu sitter jag i sängen och hinkar i mig bubbelvatten. Har fruktansvärt ont i huvudet och mår illa, så jag hoppas jag inte blir sjuk nu!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0