Tisdag

Gah, jag kan verkligen inte sova länge på mornarna nu bara för att jag väl är ledig. Antar att jag inte alls är lika trött som efter en jobbdag och att det är där problemet ligger.

Igår så tog jag även hjälp av min bettskena. Jag sov även med den inatt också.. Så just nu känns det som att min plasttand och sedan tanden på sidan av den ska typ lossna. haha.. Ena tanden har vridigt sig och plasttanden har inte samma plast nu som när jag fixade skenan.. De går bra för mig!.. ;D

Just nu sitter jag och kollar på Vakna med the voice, alltså jag förstår inte varför jag kollar för blir liksom lite irriterad varje gång på Josefine. Tycker inte om henne. Och hennes respons på killen som skickade in och frågade om sitt sockerberoende.. Och hon börjar driva om hur gott de var ist?! Jävla människa alltså. usch!

jaja.. ska inte slösa energi på det.. Nej jag är hungrig så jag ska istället göra iordning lite frukost.. En turkisk omelett kanske? Iiiinte helt fel så får de bli!

På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0