Tjabba tjena

Precis kommit hem från middagen inne i stan tillsammans med jobbet. Det var faktiskt riktigt trevligt men jag och troligtvis många fler var slitna efter veckan så vi alla drog hem!:) Skönt det. Slank ner två öl och jag kände mig lite sliten.. jag har liksom aldrig varit en fest människa på de sätter och kommer aldrig att bli heller! ;) Men ibland då kan jag säga er att då kan även jag! ;D hö hö..

tog med mig båda telefonerna, för även om jag typ inte vill att en viss person ska ringa så väntar jag ändå samtalen. skumt det där, men han förstör just nu mitt huvud så jag är liksom helt lost. Tur att Mattis finns. För utan att jag märkte det så var hon ett av tre missade. Fick väntilera mig lite, kändes skööönt! :)
 
Och vad säger ni gott folk.. Äntligen är 11-11-11 över.. Nu slipper vi de tjatet för 1 år framöver.. Då kommer de väl bli ännu värre, då är de ju trotts allt sista chansen! ;D Mmjaaaa jag bara älskar vad folk orkar ödsla energi på! tihi! ;D


face for tonight
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0