Trysil

Som Carro sa så skriver jag inte speciellt mycket om Trysil. Har iaf inte gjort de på länge! :P

Men det har iaf nu blivigt klart att Carro också har fått jobbet och här om dagen fick vi besked från Erik att vi får bo ihop också. Så nu är det verkligen säkert till tusen. Fick ett sms förra helgen att det äntligen var klart med att hon fick det och jag hoppade runt och bara skratta av lycka! :D Jag blir väl där ca en månad innan hon dyker upp. och då har jag ju bara något att se fram imot! :)

Och eftersom Carro var där uppe på intervjun så har hon ju tagit en hel del kort, så jag tänkte om ni vill se lite hur de ser ut runt om kring och lite så så kan ni klicka in på hennes blogg Häääär och kika!:)

Efter imorgon ska jag börja packa lite.. har inte börjat än och jag är typ väääldigt stressad! haha, Men ja så är jag alltid, jag kommer slita upp allting kvällen innan ändå och kolla igenom allt.. En packlista kanske vore något. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0