30/10

9.00 slog jag upp mina jack imorse, vände på mig och somnade om..sen hade klockan visst hunnit bli 14.30.. Liiite slit skulle man kunna säga. Detta är varför jag bör undvika alkohol i större intag! usch..

Gårkvällen började med middag hemma hos moster. Vi satt och drack lite öl och bara snackade skit. Sedan dök Cattis upp som joinade oss med några drinkar och lite mer öl. Vi begav oss sedan vidare hem till storsis som hade några folk där på ost och vinkväll som inte slutade så. Jag testade tydligen Robins gorilladräckt och tyckte troligtvis att jag var skitsnygg. Kan iaf tänka mig det..

Och jag hade tydligen ringt några samtal.. Försökte även få tag på Mathilda några ggr utan resultat.. Smset hon skickade igår läste jag  "är du på blue moon och är asfull, jag kommer" HAHA.. imorse upptäckte jag att det inte alls stod så. Hur kunde jag få för mig de? Det ligger liksom i Västerås.. drunk? ;)

snackade tydligen med rami också.. i 11 minuter.. jag hade gissat på 2 (!?).. Fick höra en hel del haha.. Det spelar ingen roll hur full jag är, jag har ett jävla minne, tur är väl de. (okej ibland kör de ihop sig men till de mesta så;)) Ingen som kan lura mig, vilket är bra! ;D

Fan hurreni.. Det är den 30 oktober.. Snart är även denna månad förbi!! Helt sjukt hur fort tiden gåår.. yavas, Slow dawn liksom!


Ett slitet jag i gorilladräckt....

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha ja och asså hur kan du ens tro att jag ska märka att du ringer (även om det är 3!!! grr) när jag är full ute på krogen :D Men då vet jag att du inte ville något värt alltså ;)

2011-10-30 @ 22:26:37
Postat av: Linda psykedeliaa

hahahhaha härligt att höra att man inte va den enda som va ute o röjde o gjorde världen osäker i helgen :P

2011-10-30 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0