Dur yaa..

Jag satte på min andra tele för kanske någon timme sen efter några dagars avstängning.. 20 min efter så ringer det.. ca 5 signaler.. Jag tänker att jag ska inte ringa upp. Sen efter 2 min ringer de 5 signaler igen.. Jag tänker då att vafan de kanske hänt något, så jag ringde upp.

- Annaaa yaaa..(kurdiska) we haven't spoke for so long..
(babbel babbel...)
- i was thinking of you today and thats why i call you now..
- okej..
- anna..
- ya?
- you'r a part of my body, that will never disappear
- mhm okej..
- im serious..valla anna
- jaa okej okej..

Kanske finns det en anledning till att jag haft min mobil avstängd. Du värkar känna på dig när jag försöker stöta bort dig.. då kommer du krypandes hela tiden.. dur yaa!
Kommentarer
Postat av: Mathilda

R?

2011-10-27 @ 14:23:29
URL: http://mathildaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0