Första oktober 2011

Jag vaknade för snart en timme sen.. Mitt problem äääär?!

Att vakna sisådär 1,5 timme före klockan ringer på en lördag känns ju inte jättebra! Men antar att jag har säkert glömt packa ner något som gjorde att jag vaknade tidigare..eller så är jag så exalterad att få träffa Mathilda.. ELLER? ;D hahah...

Senare idag på eftermiddan ska vi möta upp Cia också! :D Det var ett bra tag sen som vi sågs så varför inte passa på när jag ändå befinner mig där?!  :) Synd att Mikaela befinner sig i Sthlm denna helg, annars hade det varit trevligt att träffa henne också!! :)

Men nu ska jag sätta på lite kaffe och sedan bara njuta av att ingen annan är uppe! ;D


Oh Linda och Pernilla, hoppas ni får en grym resa!!! :D
Kommentarer
Postat av: Pernilla!

Tack! :D

2011-10-01 @ 11:12:58
URL: http://pepernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0