Hos M&M

Jaa precis. Befinner mig i Sollentuna hos mormor och morfar. Bestämde mig för att dra hit en helg för att de var längesen och man träffas inte jätteofta nu för tiden.

Vi har käkat en god middag ihop, mormors mat är oslagbar! De vet dom lyckligt lottade som fått smaka!;) inte alla då man liksom blir egoist för att den är så grym! Haha:D

Sen har vi kollat på Idol och Daniel Helenius(stavning?) hörna. Han är lika underbar som vanligt och att Mikael Nyqvist var där ikväll... ohooo absolut en av mina stora idoler, han är grym! Men ang Idol.. tur var ju att Emil fick lämna oss ikväll. Synd att han inte stod mot Olle, dem två var båda lika värdelösa i kvällens program! Och min bitch är fortfarande kvar, heja Linni:)

Annars då?!.. Jo jag spöar både Zandra, Carro och Emma i WF! En underbar känsla för en sådan tävlinginriktad människa som jag;D

Nu ska jag slänga in ett sista ord sen ska jag sooooova. Såå, gonatt!:)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha babe, DAVID Hellenius... Inte Daniel! :D Och du klagar på mig när jag skriver Fia och inte Cia ;)

2011-10-22 @ 00:55:11
URL: http://mathildaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0