Lista i brist på annat och för att det var längesen! ;D

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja det har jag!
Har du ett syskon? Yes, två stycken dessutom! 
Har du varit full den här månaden? Nepp!
Har du någonsin haft sex med någon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja de har dom säkert! 
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är i ett förhållande just nu? Yes, i'm a bitch yao!
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej de har jag icke! 
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Har testat den där "bög-drogen" som jag inte minns namnet på just nu, annars inget.  
Har du ljugit på någon fråga än? Nej!


Vem är din bäste vän? "Bästa vän" körde jag i typ mellanstadiet... 
Vem älskar du? Vänner och familjen + släktingarna 
Vem hade du senast sex med? Haha aa för de skriver jag ju gärna ut... 
Vem vill du bli full med? Öhm.. haha Mathilda slår väl aldrig fel!
Vem är den bästa artisten? Har ingen större favorit just nu.. 
Vem pratade du senast i telefon med? Mathilda
Vem har du en liten crush i? Ingen :)
Vem är snyggast i världen? Men vadå snyggast.. 
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Familjen så jag kan ta del av den själv också! ;D såååklart! haha.  
Vem är snällast i världen? Oj. Svår fråga ju.. Vet inte, mormor? 
Vem vill du prata med? Ingen speciell, fått min dagliga dos!;)
Vem sov du med senast? Mathilda 
Vem såg du full senast? Hmm, storesyster tror jag..
Vem vet allt om dig? Precis allt vet ingen. 
Vem kramade du senast? William  
Vem kan du berätta allt för? Pappa, Zandra, Tina & Mathilda 
Vem hatar du? Hatar ingen.

Vilka språk kan du? Svenska, Engelska rätt ok och lite Turkiska och kurdiska 
Gillar du att dansa? Ja de gör jag!:)
Vad har du för klädstil? Typ alltid leggings & nån lång tröja, haha..
Hur vig är du? Jag vig?! haha inte mycket... ;D
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten!
Vilken är din favoritglass? Älskar Twister
Vilket kaffe sörplar du helst? öhm.. gevalia?!
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Eriksson is the shit!
Vad äter du helst när du ser på film? Beror helt på...
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Har du tandläkarskräck? Nej det har jag inte!:)
Vad heter du i mellannamn? Louise
Skulle du kalla sig själv smart? Ja... ELLER?! haha.. Jora men ibland får jag till det! ;D
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Har väl lättare att va uppe sent.. Så kvälls människa!
Var är du född? Sollentuna


Ja denna lista gjorde iaf mig sysselsatt ett tag! ;D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det värmde jätte mycket.. För du kan berätta allt för mig som jag kan berätta allt för dig.. Älskar dig..

Men hallå IPHONE is the shit

2011-10-05 @ 13:39:57
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0