Panikens dag!

Ohoo.. Som jag grääät igår efter att ha kollat på Spartacus.. haha.. Jag har ju redan sätt allting förut men har nu börjat om. Och igår var de avsnitt sex där Spartacus får träffa sin fru igen och så dör hon i hans armar.. ohoo.. fyfan kände mig som ett litet barn som satt där och grät:P Och sen precis när de var slut så ringde Rami.. Haha svarar med gråten i halsen liksom, haha!


Idag då.. då höll jag på att få en hjärtinfark.. Ni har ju säkert läst om vad som hänt i Turkan. 24 pers har dött i armen.. och fick berättat för mig att 8 pers dog igår också. eftersom det var gränsen till Irak fick jag panik då Nusse gör sin lumpen där.. Stod helt lost i panik på jobbet. Monika bara kollade på mig och frågade vad som hade hänt.. Svarade bara att jag måste ringa ett samtal. Försökte få tag på Ali men utan resultat.. Så fick ringa Rami och fråga om Nusses ställe låg i närheten där. Men det var lugnt. Fyfan jag ställde typ in mig på att han var död. Höll på att bara brista ut i gråt. fyfan vad hemskt det var!!.. Så ja TACK till Rami som svarade och kunde tala om för mig att allt var lugnt angående det..


off, fan fortfarande rätt lost.. de där stressade upp mig som faan!
Kommentarer
Postat av: Linda

Meen uuh! Det här har inte jag läst om.. vart har du läst om detta gumman? :/

Puss

2011-10-19 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0