Torsdag

Vaknade upp med vattenfyllda ögon imorse då jag drömde om döden inatt. Döden är något som verkligen skrämmer mig.. Och det läskigaste av allt var att de kändes så riktigt....Drömmen kanske berodde på att en i familjen just nu ligger på ett operationsbord, vilket gör det ännu mer läskigt att jag drömde om det inatt.. nej fyfan!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen klä på mig och dra till jobbet och hoppas på att de blir en bra dag!! puha..

haha skulle precis sätta in en bild när man står i vinterjacka och säga att "ja fyfan snart behöver man väl sätta på sig denna också!" Men då motsäger jag mig själv ganska så mycket i tanke med att jag ska flytta till en skidort! ;D haha.. Så ändrar och säger.. Fan hurreni, snart är vintern här och vad kul vi ska ha! ;D

ha en bra dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack :) hoppas Det går bra med operationen.

2011-10-06 @ 09:04:08
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0