"Ja men det är lugnt, jag kommer!"

02.30 inatt så ringde min kusin och sa "vi får inte ut bilen, kan du hämta oss?" Vaknar i ett ryck och säger "ja men det är lugnt, jag kommer nu på en gång!" Sen slår det mig.. Jag har inget körkort, Visst jag kan inte räkna hur många ggr jag kört iallafall men det finns heller ingen bensin i bilen...

Hur fan ska jag lösa detta nu då? :P Men jag ringde och som tur var svarade Tessan så jag kunde fråga Robin om vi kunde åka och hämta dom. Och snäll som han är ställde han upp! haha.. Hur fan hade jag gjort om inte Robin var hemma? ;)

Jocke skrattade fortfarande åt mig imorse.. "Anna hur fan tänkte du?! haha det är lugnt jag kommer!" hahah, men vad gör man inte liksom?! Klart man ställer upp för släkten när dom behöver än! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

hahaha anna du e så jäkla rolig :D

2011-09-10 @ 16:36:38
Postat av: Linda psykedeliaa

näe jag gör vad jag kan för att inte göra det, jag har redan sagt allt som jag haft o säga till den människan..undrar bara om det kommer hålla i sig, vet inte hur länge jag orkar med det liksom men men än sålänge står jag väl ut =)

2011-09-10 @ 21:45:59
Postat av: Linda psykedeliaa

haha ja men precis, tack för att du e så gullig o ens orkar läsa mina jobbiga inlägg haha :D

2011-09-10 @ 21:52:16
Postat av: Linda psykedeliaa

haha tack anna, du är bäst :D

2011-09-10 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0