nä men hej!

dålig update har det verkligen varit dagen till ära!!

Har inte orkat sätta mig ner utan efter att jag kom hem pisstrött efter jobbet så har jag spenderat hela kvällen tillsammans med mormor och delvis med lillsis.

Vi unna oss lite god mat och köpt glass till Robinsson som "grej" för "sista kvällen ihop" som lillsis så snyggt la fram det! Imorgon drar mormor hem efter sex dagar här..

Gillar att jag som 23 år inte får ta ansvar för min 17 åriga lillsyrra utan att mamma ger som förslag att mormor ska komma och "umgås" eller "hålla sällskap" ... Det kan ju vara trevligt som dom brukar säga.. haha!!

Försig så tror jag att jag till största del hade sagt "mm gör så" till henne angående princip allt, vilket kanske mamma redan genomskådat!;D


Jag och lillsis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0