Söndag vs dagen med ångest ..

Sovigt bort heeeela söndagen känns det som.. Hur fan kunde jag sova såhär länge?! Inte bra, inte bra!!

Nu sitter jag och väntar på ett klartecken från Amanda, sen beger jag mig in till stan och slår ihjäl några timmar med den kvinnan, kan aldrig bli fel! :)

Igår em drog jag hem till syster och fick mat där. Igen!... Sen käkade vi onyttigheter och kollade på en film hela kvällen.. Min plan var inte riktigt så.. Var rätt sugen på att dra ut så tog med mig öl.. men dom fick drickas där i soffan ist.. haha tragiskt!

klockrent från igår..
J - T ringer aldrig mig längre när du är hemma..
A - haha va?
J - Ja jag passar när du är i Turkiet..
A - Ahaa hehe okej...
J - Ja man märker ju vilka ens riktiga vänner är!!
A - HAHahahahahhahahahahhahahha!!!!!

HAHA!

Kommentarer
Postat av: Dulle

Haha så jäkla kul!!

2011-09-04 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0