Svar till DIG .

Vad jag skriver om här på bloggen, på sättet jag skriver det, kommer inte att ändras. Du läser uppenbarligen fortfarande min blogg och letar reda på saker i tron om att hitta något som kan "avslöja" honom...eller har jag fel?!... Men mailet han skickade avslöjade allting... Tilliten du har till honom är lika med noll. Och utan tillit fungerar inte ett sådant förhållande!!

Man blir dum i huvudet av ett distansförhållande och tänker i alla olika banor angående allt! Dom som inte varit inne i ett själva har ingen aning. Jag har varit i ett i nästan tre år. Man måste kunna släppa allting gammalt för att gå vidare! thats all!

Jag brukar inte vara schysst mot personer som dig, men tack vare att jag inte bryr mig längre så tänkte jag ge dig en ögonöppnare... Om man inte har tillit och inte kan släppa allt gammalt.. hur ska man då kunna gå vidare?!

Jag förlät en gång, men det tog över 1,5 år innan jag slutade tänka på det under varje dag. Tiden läker inte alla sår, man lär sig bara acceptera dom och leva vidare.. hur pissigt det än är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0