What to do when the children are sleeping?!

Jag har inte orkat blogga ikväll.. och som svar till kära Dulle.. Jo jag gjorde allt utom damma och dammsuga, jag tar det imorgon.. Jag gjorde iaf hälften som var att plocka bort alla mina kläder som låg slängda överallt!;)

Imorgon ska vi ha mysfredag på avdelningen jag och Maria. Alltid på fredagar lyxar vi till det genom att bara hämta kaffe och sedan rasta inne på avdelningen tillsammans i lugn och ro.. Så ist för bara 30 min rast så sitter vi i ungefär 2-2,5 timme medans barnen sover och snackar skit, sitter på facebook, spelar wordfeud och käkar något onyttigt.. Visst låter de rätt nice? ;)

Fast ska erkänna, vi får faktiskt väldigt mycket arbete gjort också! (vi latar oss inte bara).. Ni vet förskolans hemliga baksida... Pappersarbetet! ;D haha!

Nej nu ska jag sova, börjar 7.30 imorgon vilket jag fick sagt till mig 4 ggr innan jag gick hem.. "Anna glöm inte att du börjar halv 8 imorgon då!" jag har varit en dålig människa och råkat försova mig förra veckan! iiiiilla!

gonatt gott folk, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0