aaauuuuff...

Precis hemkommen från Mihao nu. Fan vad sjukt det känns att lämna detta ställe och alla nya människor man träffat. Det ska bli skitskönt att få komma hem för Trysil är brutalt litet och 5 månader här har varit påfrestande. Men människorna man har fått träffa känns jobbigt att lämna!

Jag har haft några dagar denna vecka, där jag bara vaknat upp på morgonen och ögonen blivigt helt tårfyllda. kommer sakna massor med folk. Jag är glad att jag iaf kommer att få spendera mina 5 kommande månader ihop med Amanda och Minna. Fyfan för att lämna dem.

Imorgon ska vi även ha en liten avskeds middag för Linda. Hon drar på lördag. Kommer gråta ihjäl mig. Sen lär jag behöva säga hejdå till Ally på lördag också. herregud. Hur ska detta då? Mina älskade vänner som jag hållt ihop med sen första dagen. Dem var ju de två första som jag träffades såfort jag kom fram till personalhotellet. ufff yaaa! Kommer sakna dem båda något så enormt!

Jag bestämde även nu ikväll med Mihao att säga hejdå på lördag eftersom jag drar på söndag morgon! många avsked blir det då jag även jobbar och ska säga hejdå till några där! nej fyfan för alla avsked!

Innan jag deppar ihop så avslutar jag istället med lite pictures!

Memories last forever







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0