Ha'de Trysil!

Då skulle man kunna säga att dagen med D är kommen, eftersom klockan är efter 00.

Jag har jobbat mitt sista shift och imorgonbitti ringer klockan redan 08 för att jag ska hinna vakna till och fixa till mig innan bussen hem går vid 10.15! Det känns sorgligt att åka här ifrån faktiskt, allt folk man har fått träffa och lära känna. De sista månaderna har gått riktigt fort, för fort!

Dagen sista pass blev med Minna. De kändes skönt!
Det är så lite folk på hotellet just nu så det har gått smidigt ikväll, då har jag även haft lite extra tid med folket man ville krama om och snacka lite med innan man säger hejdå på riktigt.

Direkt när jag kom hem sprang jag hem till Mihao också för att säga hejdå. Tugnt att lämna honom. Även Martin och Greg dök upp ett tag. Fan vilka fina killar dem är alla tre, kommer sakna dem allihop något så otroligt mycket!! Tackar gud för telefonen och internet!

aja, princip alla saker som jag haft här är nu nedpackade, bara några få saker att lägga ner innan avfärd im.

Även om det kommer bli jobbigt att lämna allt folk så ska det bli riktigt skönt att få komma hem, träffa familjen och vänner och bara vara. För innan jag vet ordet av de så kommer nästa äventyr att börja! :)

Tack och hej Trysil.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0