snurrigt!

Jag har så mycket i mitt huvud just nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. miljoner tankar om framtiden lite.. jag är redan framme i sep/okt där ;) haha.. efter jag jobbat klart i Bergen så disskuterade jag en sak med Johan på mitt jobb.. Jag säger bara en sak.. Miami baby! ;D hähä. Resten håller jag för mig själv! Vi får se hur de blir och hur jag känner då helt enkelt!:)

Annars så har jag imorgon kvar att jobba innan jag går på två dagarns ledighet. Sen jobbar jag lördag och på söndag är det hemfärd.. Jag borde börja packa. Jag får ägna mina två dagars ledighet till de helt enkelt!:)

funderar på sängen faktiskt, är rätt sliten trotts allt och imorgon ska jag och Minna ha myslunch så då kan jag inte sova bort hela dagen! whoop!:)

äh vi säger så! gonatt!

denna bild får avsluta kvällen!:) Saknar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0