Söndag

Min helg har varit hur mysig som helst!

Tina hoppade på min buss i Linköping så vi samåkte sista biten ner mot Jönköping. När vi kommit fram möttes vi upp av Zandra och Mikaela. Riktigt kul att se dem båda två, de var inte igår om vi säger så! Sen var ju självklart lille Milo med!:D Vilken guldklimp!:)

Vi har käkat den underbara pizzan, det är inget som slår pizzan i jönköping. Just so you know! Sen har vi spenderat våran vakna tid genom att snacka minnen och spela massa spel! Haha satan vad roligt det var!:D Jag blev även påmind om hur fruktansvärt dåliga mina geografikunskaper är! ;D

Jag är iaf riktigt glad att jag drog iväg på denna lilla tripp, de var det absolut värt!:) ♥

Och nu är jag åter hemma i Sthlm igen och jag ska bara ligga och lata mig heeeeela dagen imorgon, jag orkar inte åka runt mer! haha!

Och med de säger jag gonatt, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0