Städmani?

Jag måste ju verkligen ha fått det. Igår städade jag princip hela lägenheten hemma hos Tessa och Robin. Idag när jag kom hem för första gången på riktigt så började jag städa här hemma också.. Stod i badrummet och puttsade väggarna.. wtf?

Vafan händer liksom. Satt på 70'tals skivan i sterion, sjöng med och gjorde några härliga movies medans jag städat som en tok.. haha jag börjar ju bli galen!;)

Inte nog med det, så har jag tvättstugan just nu, så ska hämta de sista innan jag planerar att lägga mig ner på soffan och självdö lite för ett tag.

på återseende!
Kommentarer
Postat av: zandra

Har du städat ditt rum med? Kan nog behövas.

Din mamma är nog glad över din städmani ;)

2012-04-17 @ 21:59:51
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0