Stockholm Sverige

Nu är jag på hemmaplan igen!

Jag har inte varit hemma hos mig något än. Hann slänga in väskorna hemma och packa upp lite. Drog direkt hem till storasyster och Robin eftersom jag skulle passa tvillingarna igår då Tessan opererades. Men eftersom hon blev kvar över natten på sjukan så stannade jag en extranatt hos Robin för att hjälpa han lite.

Så imorse väckte jag upp William och Oliver redan kl 07 för lite frukost innan de var dax för dagmamman. De har inte varit där på nästan två veckor så de var väldigt glada när jag sa att vi skulle gå dit!:)

Efter jag lämnade O och W drog jag med mig Shiro och Holly ut på lång promenad. Så en timmes mortion sådär på morgonen var inte fel!:)

Nu sitter jag i soffan, kollar på extreme home makeover och inväntar Tessan medans två hundar ligger och sover brevid mig! ska nog lägga mig lite i bakåtlutat sidoläge och koppla av lite;)
see yaa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0