the moment when you turning into a child..

Jag har bestämt mig, jepp jepp jepp.

När jag kommer hem ska jag införskaffa Nintendo DS lite. haha, suttit nu som en idiot och spelat. Jag och Minna fick låna de av Mihao igår eftersom han inte spelar just nu och sen är vi faktiskt tio ggr bättre än han på det dessutom!;D Vi snackar naturligtvis om Mario här. ;)

Eftersom jag verkar vara den ända som har Day off idag så har jag inte så mycket annat att sysselsätta mig med. Skulle kunna packa lite till men skjuter de framför mig just nu. roligare att spela!;)

Och hur bra kommer de inte vara sen om man har ett när man tex åker buss/tåg/flyger.. ja you name it!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0