Ändrat!

Nu ligger min biljett också ute... Så två stycken flygbiljetter direkt från Arlanda-Antalya + transfer t/rt för 2000kr/st säljer vi, datumen 27Augusti - 4 september. Hör av er vid intresse!
 
Jag kommer säkert sakna turkey men just nu känner jag att de är bra, jag har ingeting där att "hämta" eller hur man ska säga det. Det har varit skitkul tiden som har varit men tror det är över nu. Iaf på ett tag. Jag vill inte ner längre och de ska bli skönt att stanna hemma! Det har kommit till en gräns.
 
Utan nu ska jag fokusera på vad jag vill göra i livet och sen göra de på mitt sätt. The botten is nådd...
 
 
Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vad tråkigt =/ men känns det inte bra ska du inte åka!! Puss på dig :*

2012-08-07 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0