Måndag

Denna helg var lite bättre än förra om man säger så.. I fredags var det bara en skön kväll hemma, lördags så möttes vi upp ett gäng hos storasyster och drack lite öl och laddade för en utgång. Jag ville ju ut till stan men ja, de slutade iaf på tegel.. inte förvånad. Men de gick de också, vi drack ännu mer och dansa för fullt hela kvällen tills de var dax o röra på sig igen. Jag och T hamnade någonstans i Kragsta där de fanns många kända ansikten från gymnasiet och barndomen. Sprang även på Linus från klassen, riktigt kul.. var väl sisådär 4-5 år sen man sågs!:P
 
Men iaf de var en trevlig kväll och jag slog nog inte igen jacken förns 06-07 på morgonen.. Efter inte många timmars sömn gick jag och D till Ica och köpte frukost då båda var as slitna.. Men vi slaggade in direkt när vi klev innanför dörren igen och vaknade inte förns pappa hämtade oss efter tre tiden..
 
Så man skulle säga att igår mådde jag baaara dåligt.. Men 18.00 var det A-lagsmatch uppe på IP här, så jag pappa och lillsis drog upp för att se dem spela. Brottbys Alag ligger ju etta och har inte förlorat en ända match hittills. Dock vet jag ej vad som händer med gårdagens match, det regnade nämligen så sjuuukt mycket och började oska och blixtra så dem var tvungna at avbryta matchen efter 15 min in i andra halvlek. Fan jag har inte sätt så mycket regn på länge, de var översvämning över hela planen och på alla gator.. Och de höll säkert i sig några timmar.. Helt galet!
 
Idag skulle jag egentligen åkt till Alanya om jag inte sålt min biljett. Man blev ju rätt sugen på att dra med tanke på hur vädret var går iaf. Men de har lagt sig under natten, nu är det bara stora pölar överallt på backen...
 
Nä, nu ska jag göra lite gröt och sätta på kaffe!
på återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0