blåbär

Jag har bara varit hemma i Svea i ca 4 dygn.. Dagarna har känns långa men ändå inte på något negativt sätt.
 
Idag har jag sysselsatt mig med att åkt med far och syster och storhandlat lite, sen när vi kom hem bestämde vi oss för att ta en sväng i skogen för att plocka svamp..Efter bara hittat två stycken tröttnade jag och böt ut plockandet mot blåbär. Så imorgon ska jag göra en egen blåbärspaj med egenplockade blåbär!:D Alla som känner mig vet ju att jag är en riktig sucker för blåbär!;)
Syster, pappa och jag innan avfärd!
 
kvällen spenderade jag hos bigsis, skräckfilmskväll idag också, dock hade jag redan sätt filmen men de var ju rätt kul o se syrran bli rädd!;D Skadeglädje är verkligen den sanna glädjen.. De tycker jag vi fått bevisat för oss flera ggr idag!;D haha!
 
Nä sovdax, mina ögon går i kors!!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill också plocka blåbär!

2012-08-15 @ 10:04:14
URL: http://zandraorneling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0