Söndag

Då har man landat här hemma i Svea igen.. Det var inte speciellt jobbigt där på arlanda i torsdags när vi sa hejdå utan de gick bra, dock kom allting på morgonen såfort jag slog upp ögonen på fredagen.. Tårarna bara rann ner.. Men nu är jag människa igen!
 
Spenderat mina första dagarna ihop med familjen/släkt bara, inte orkat ta tag i annat.. Eller ja, ringt till en chef och sagt att jag finns tillgänglig vid behov.. Det är inte riktigt min stil att bara ringa upp någon annans chef och "sälja ut" mig själv sådär.. haha, när blev jag så tuff? ;) hähä..
 
Nä, nu ska jag fylla på kaffekoppen och kolla tv.. jaa kolla tv som jag inte har gjort på sisådär 3-4 månader;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0