Jobb jobb

Jag har inte ägnat mig mkt åt bloggen sen Minna kom hit då det var henne jag hämtade.

Och det lär inte bli en del på ett tag heller då vi fått schema för nästa vecka och jag nu ska jobba 7 dagar irad från och med imorgon.

Det börjar också bli grymt kallt (iaf känns de så!) här borta. Under dagens promenad så höll mina ben på att frysa sönder och de tog bra lång tid innan de blev varma från att jag kommit tillbaka.. Så att drömma sig bort till värmen är något jag gör flera ggr om dagen just nu.. Då ska ni veta att vi bara har kanske runt -9 här än sålänge..

Februari förra året var de -32 här..Vad jag längtar dit.... Not....! Man kunde ju knappt andas ordentlig när man väntade på bussen osv.. Gaaaalet!!

Aja, på återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0