life

Ja, jag har nu tagit tag i massa saker idag!
 
Jag gick nämligen till min gamla gymnasieskola imorse, pratade med en kille för och fixade fram mitt betygsdokument. Fick aldrig något när jag hoppade av skolan. Så nu sisådär 5 år senare har jag det i mina händer!;) Bättre sent än aldrig. Så nu har jag planer att plugga upp kurs för kurs. Jag ska inte ta på mig för mycket, för jag har aldrig tyckt om att plugga under nåååågra omständigheter. Men börjar bli intresserad mer och mer nu. Och det är ju bra!:)
 
+ så har jag ju fått en massa insperation i helgen av Tina och även en hel del smaskiga tips. När jag börjar komma igång så kan de ju faktiskt sluta väldigt bra!:)) Jag är positivt inställd så de ska nog gå!:)
 
De börjar ta sig så att säga! :D
Kommentarer
Postat av: Tina

You go girl!!

2012-12-04 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0