Möte

Jag är ingen fantast på att blogga nu i dagsläge. Men de är för att de händer inte speciellt mycket. Jag spenderar mina dagar ihop med knda ansikten, framför kuzey guney och promenader.
 
Dock fick vi alla ställa klockan imorse då alla var kallade till möte. Erik kom även dit, as kul och se honom och han sken upp som en sol när han såg måg och börja fråga massa saker! :)) Eftersom deras plan nu är att ha mig på Radisson för ett tag så fick jag en rundvisning... Jag var helt lost alltså.. Vi får se hur de går.. Jag ska nog vilket fall som helst be om att få bli förflyttad till Park Inn, dem har sagt att det inte är omöjligt! :)) Glädjer mig enormt, de är där jag vill vara! :))
 
Senaste nätterna har jag bara legat och vränt och vridigt på mig, mind fuckat mig själv osv.. somnar mellan 02-05 på nätterna.. Efter några kloka ord från en vän så känns det bättre så ska nog kunna sova. Om inte annat lär jag bli as trött när jag väl börjar jobba och borde kunna sova bättre då.. haha galet, på onsdag gör jag min första dag. Håll tummarna för att de kommer flyta på! ;)
 
Nu ska jag sítta och surpla på mitt nygjorda kaffe och återgå till Kusey Guney.
 
later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0