Strul

Är det bara jag som haft strul med blogg.se? Jag försökte logga in x antal gånger igår.. Först stod det bara service fel, sen stod det fel hotmail eller lösenord! Någon som försökt ta sig in på bloggen eller? För när jag kollat andra som bloggar från samma platform så har dom uppdaterat.. Skumt!
 
Nu sitter jag iaf på bussen till Stan för att sen ta tåget till Västerås och Kakan! Ångest att behöva lämna henne hemma i Svea när jag drar. Så nu ska vi ha sista dejt!:)) roligt att jag va i Västerås för ett år sen i samma syfte fast en annan person! Det är något med mig o Vässan!;) haha!
 
På återseende!
 
 
Kommentarer
Postat av: Kristina

Inga problem för mig men när jag försökte checka din blogg igår stod det # failing ...
Du har haft otur ett tag nu ;D
Kramis <3

2012-12-08 @ 16:35:44
URL: http://xos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0