14 februari 2012

Glad Alla Hjärtans Dag ~ Sevgiller Günü Kutlu Olsun ~ Happy Valentines Day

Så kan vi väl börja inlägget, blir väl bra?!:)

Jag började denna morgon med att flyga upp eftersom min kära mor ringde på telefonen.. och ville egentligen ingenting. Men det kanske var lika bra att jag kom upp så jag hann vakna till liv lite innan jobbet idag!

Skit bra att jag jobbar idag btw.. För ni minns väl det jag berättade om angående Mats kökschefen på vårat jobb?! Haha hoppas jag stöter på honom idag så ska jag fråga om allt är förberätt och klart! ;D

Annars sitter jag och avnjuter en kopp kaffe, lyssnar på arvingarna och även slängt iväg ett sms till Carina så hon skulle gratta Svesse som också fyller år idag!:)

Detta år finns det ingen käraste i mitt liv, så jag slänger iväg en extra tanke till alla fina släktingar och vänner som jag har ist och hoppas att ni alla har en fin dag!:) ♥
Hoppas jag försig att ni har varje dag, men ja det är ju trotts allt alla hjärtans dag idag och jag kan väl visa lite av min mjuka sida som jag faktiskt har!;D hähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0