23.35

Då var man hemma efter ännu en dag(kväll) på jobbet. Det har varit en galen dag på ett roligt sätt, jag och Amanda har inte haft allt för mycket att göra då vi blev klara en hel timma innan sluttiden. awesome team work säger jag bara! Så vi har gått runt och pratat engelska hela kvällen och låtsas som vi är deprimerade och drivigt om sjuka saker. Även Mihao har gjort oss sällskap med hans galna ideér! :D

Men bävar mig inför imorgon, jag har sätt alla "rumsjobbare" typ joggandes idag och vid 6-7 tiden var de fortfarande kvar.. de brukar vanligtvis vara klara runt 4-5 annars. Men det är tydligen så himla mycket imorgon så de försökte bocka av så mycket idag som bara gick.. De vill säga att de fått höra orden "Allt detta ska vara klart innan ni får gå hem!" Jag måste säga att de kör rätt hårt med dem!!

Så imorgon blir det nog mycket, förhoppningsvis kommer jag få dra hem med 5 (!!) bussen imorgon. Jag ska stressa som ett as för att försöka hinna! Inge slappo här inte! Och jag ber till gud att jag får jobba ensam imorgon, beeeer tiiiillll guuuuud verkliiiigen!! Vill inte jobba med Jobzone, vill jobba själv för då jobbar jag mycket snabbare!

Nu blir det en dusch, sen ska jag soooova. Jag måste ju vara pigg när lillsis och Gurra kommer imorgon, hihi äntligen!! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Dulle

Om 9 timmar sitter vi på tåget. Tagga råååååä :D

2012-02-26 @ 00:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0