Haha!

Haha en rolig grej som hände idag när jag och Elin står och gör bridgen är när våra två kökschefer kommer då Mats säger:

M - Anna.. vilken dag är Valentine's Day?
A - den 14e feb..
M - jahaa det är inte den 12e då?
A - haha nää nästa tisdag redan ju!
M - oh herre gud ja, ja det är klart ni tjejer vet sånt!
A - haha jaa och då förväntar jag mig något speciellt av dig Mats!
M - jadu man ska aldrig säga aldrig haha!


Sen så gick dem. Sen när jag går igenom köket efter checkat AfterSkin så möter jag Mats igen då han säger "Anna.. Jag håller på och förbereder menyn nu!"

Tänk er en kock i 40 års åldern med den bredaste götebööörska'n ni kan tänka er. haha jag gillar fan Mats, han är skön! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0