Lördag!

Igår direkt efter att jag kom hem så tog jag en snabbdusch och svida om innan jag drog upp till Minna på liten förfest. Vi drack en så jäkla god mjölkdrink, både Minna och jag älskar ju mjölkdrinkar och sist vi var i Sälen handlade vi lite ingredienser för att kunna mixa själva. fuuuuaaan vad gott de var! Tummen upp!

Väl ute var det massor med folk, T2 var helt fullt....av turiset! haha, looove it! ;)
Efter snart 3 månader i Trysil så är man rätt less på att hela dagarna på jobbet se samma folk och sedan stöta på dem ute på korgen.. Jag visste att det skulle finnas något positivt med dessa lov;) hähä..

Och till vanligheterna händer det ju alltid något, men vi lämnar det. Vi följde med Minna hem sedan gick jag och Amanda hem till mig, jag vet egentligen inte varför vi gick hem hit, vi satt mitt emot varandra i sängen och bara skrattade, sen tvingade jag oss båda att dricka ett stort glas vatten med salt i.. hjälper mot bakfylla;)

Amanda -Detta är nog fan de äckligaste jag har druckigt!! Hahah, men hon är nog pigg och glad idag, de är jag iaf!:)

En annan sak jag precis upptäckte är att jag har ett sår upp i gomen.. (?!) Hur fan fick jag det..? Det kommer inte från tänderna liksom, dom kommer man ju inte åt med.. Föfäään vilket ilandsproblem!

Min vän Percys magiska gymnastikskor upptäckte jag just nu går på MRK Super. Whoop det var ju X antal år sedan som man såg den!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0