Måndag

ohoooo, idag skulle jag bara vilja ligga kvar i min säng och kolla på tv och tycka synd om mig själv. Men nej nu är det bara två dagar kvar att jobba. Det var en sådan där helvetesdag på jobbet igår igen. Så när jag kom hem avreagerade jag mig hemma hos Allyson och Linda. haha.

Vi har inte haft våran gråttisdag på väldigt länge nu alltså.. Och tro mig de märker jag av.. jag gråter från och till hela tiden.. Vaknade typ upp med tårar i ögonen idag. haha vart är mitt liv påväg?:P

Min nya roomie kom igår.. jaa jag slet upp hennes dörr och där låg hon nerbäddad och kolla på mig med en chockad min.. hahah, men grejen är att jag såg inga nya saker i lägenheter så jag tänkte nähä hon kanske inte kom idag då och då slet jag ju upp dörren för att kolla bara.. haha, stackarn. Det känns lite lustigt att inte Tanya var där.. Men tillslut blir väl detta bra också!:)

nej nu ska jag göra iordning frukost och höra resten om gårdagens utgång från Minna som jag bangade på!

tjaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0