Tåls att tänka på!

När möjligheterna dyker upp så antar jag att man ska ta dom?!.. Vore man inte lite dum annars?

Jag har tänkt att eventuellt stanna i Norge efter Trysil. Kontraktet här går ut sista april. Jag fick nyss erbjudande om en lägenhet i Oslo f.om 15 maj. Och en vän till mig har hört med hennes chef om jobb. Det ser ljust ut nu.

Samtidigt kommer min den där skräcken shiiit vågar jag?... Men varför inte egentligen!? Jag vågade ju dra hit helt ensam. Det är ju ingen skillnad nu.

mjaaaa, detta tåls att tänka på.
Kommentarer
Postat av: Tina

Go for it! Vad har du att förlora? Känns det inget bra så kan du alltid ändra på situationen vet du :)

2012-02-08 @ 09:37:06
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Mikaela

KÖR PÅ! låter riktigt kul!

2012-02-08 @ 14:13:14
URL: http://nattstad.se/melvan
Postat av: o

MEN ALANYA DÅ? ska du inte dit i sommar?

2012-02-08 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0