even if i accept your forgiveness... i would never forget

Alla kanske inte förstår detta då det måste bli ganska inväcklat eftersom jag inte kan avslöja några namn alls. Men jag la nyss på efter en timme i telefon med en person, den personen känner andra personer som....jaa....

När man hör från någon att jag i själva verket faktiskt betyder något gör mig glad, när personen frågar hur man har det, att den saknar en och att den faktiskt tycker läget vi alla sitter i just nu är skit, de gör mig glad. Inte att vi är i den positionen vi är i, utan att den tycker det är skit.

Jag har fått höra från just den personen heeeela tiden att jag är för snäll, jag fick smällen i ansiktet för att jag accepterade saker jag egentligen inte borde ha gjort. Personen varnade mig, men jag valde att inte alls lyssna. För just då tog mina känslor över alla andra alternativ!

Men man ska aldrig ångra något man gjort, man ska bara se till att nästa gång göra det tio ggr bättre!

Även om vissa saker känns rätt sura så är jag ändå nöjd med hur läget är just nu. Eller kanske ha varit sura rättare sagt. Ibland kommer man verkligen till en punkt där man inte längre mår dåligt över att det är som de är, utan man har accepterat läget och är nöjd med det. Det har tagit jäkligt lång tid men på senaste har jag bara insätt att fan jag klarar ju detta också!



Jag hatar att erkänna det...men tiden läker alla sår..
Kommentarer
Postat av: Linda

<3 Jag finns alltid för dej som du A L L T I D finns för mej. Anytime. Du vet vart jag finns <3

2012-02-23 @ 13:23:41
Postat av: Kristina

SÖTTJEJ <3

2012-02-23 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0